הגדלת משכנתא לרכישת ריהוט ומוצרי חשמל לבית

Minimalist master bedroom with lilac furniture

ריהוט דירה או בית חדש הוא פרויקט עצום הכולל לא רק השוואת מחירים אלא גם השוואת איכות המוצרים, אחריות היצרנים, העיצוב הכולל של הבית והצרכים השונים. מוצרים יוקרתיים כנראה יעלו יותר אבל איכותם תהיה בהתאם ולכן כל משפחה מבצעת את התחשיבים הפיננסיים שלה לקראת המעבר.

חשיבה על המשכנתא

בשלב של רכישת בית וקבלת החלטה על גובה המשכנתא, כדאי לחשוב גם על העלויות של ריהוט ועיצוב הבית ומכשירי החשמל שיש לרכוש עבורו.

כדאי לחשוב האם לא כדאי לכם להגדיל את המשכנתא במחיר של החזר חודשי מעט גבוה יותר, בשביל לא להתפשר על הציוד והריהוט שאתם זקוקים לו.

קניה של מוצרים לבית החדש

גם אם רוכשי הנכס הם זוג צעיר ללא שום ציוד, או משפחה שיש לה ריהוט ומוצרי חשמל, דירה חדשה זו הזדמנות לרענן, לחדש ולהיפטר מציוד שכבר אינו עובד כמו שצריך, ריהוט שכבר עברו עליו מספר שנים, כתמים, שריטות ושברים. זוגות רבים נכנסים לדירה ללא ציוד או ריהוט מתוך מחשבה שיקנו במשך השנים, אך המציאות מוכיחה שההוצאות במשך השנים רק גדלות וכך הם לא מצליחים להחליף את הספה שנמצאת אצלם זמן רב. לכן כדאי מבעוד מועד לשקול את הגדלת משכנתא לרכישת ריהוט ומוצרי חשמל לבית.

פריטים לבית החדש

ישנם דברים בסיסים כמו מוצרי חשמל למטבח שבלעדיהם אי אפשר, תנור אפייה, כיריים, מקרר, מדיח כלים, טלוויזיה ועוד. גם ריהוט סלוני הוא הכרחי כשעוברים לבית חדש. מערכת ישיבה לסלון, מזנון להניח עליו או בתוכו מכשירי חשמל כמו ממיר, טלוויזיה, מערכת שמע. במסגרת הריהוט הבסיסי חשוב להביא בחשבון גם פינת אוכל, שולחן אוכל יוקרתי ומעוצב שתוכלו לארח בביתכם החדש.

חשיבה לטווח הרחוק

אחת הסיבות להגדלת משכנתא לרכישת ריהוט ומוצרי חשמל לבית היא האפשרות לקנות מוצרים איכותיים ויוקרתיים ללא צורך להתפשר על מוצרים זולים שיתגלו מאוחר יותר כעסקאות לא מוצלחות. כאשר הסכום נכנס במסגרת המשכנתא חלוקת הסכום נפרסת עם המשכנתא והפגיעה בכיס קלה יותר במסגרת ההחזר החודשי.

אולי תאהבו גם

משכנתא לנכס מסחרי

משכנתא לנכס מסחרי

מרבית מהאנשים רגילים לחשוב שמשכנתא נועדה רק עבור רכישה של נכס מגורים , אך היא

משכנתא לתושבי חוץ

משכנתא לתושבי חוץ

תושבי חוץ רבים רכשו דירות במיקומים שונים ברחבי ישראל. חלק מהדירות האלו עומדות ריקות לאורך

הרשמה

הירשמו לניולזטר שלנו לקבלת עדכונים

עקבו אחרינו

דילוג לתוכן