ניהול משכנתא ללקוח היא משימה לא פשוטה. יש הרבה פרטים ומסמכים לבדיקה וזה יכול להיות קשה לעקוב אחר הכל כדי לקבל את ההחלטות הטובות ביותר עבור הלקוח.
התפקיד של יועץ המשכנתאות לא מפסיק גם כשהלקוח קיבל את המשכנתא. זה נמשך לאורך כל חיי הלקוח. יועצי משכנתאות צריכים להיות בקיאים בכל תחומי הנדל"ן ולעבוד עם מתווכים, שמאים ובנקאים בכדי לוודא שלקוחותיהם מקבלים את התעריפים הטובים ביותר. הם גם צריכים לשמור על מערכות יחסים מצוינות עם הבנקים, כך שהם יוכלו לקבל גישה להזדמנויות חדשות, כך שלעולם לא יפספסו שום הפניה אפשרית.
בעוד שיועצי משכנתאות תמיד להוטים לפרסם את שירותיהם, התלונה השכיחה ביותר היא שאין להם כסף או זמן לעשות זאת.
פרסום ליועצי משכנתאות – איך זה עובד?
פרסום ליועצי משכנתאות עוסק הן בחשיפה והן בשכנוע לקוחות. עם כל האפשרויות השונות הקיימות להלוואות דירה, יועצי משכנתאות יכולים להשתמש בפרסום כדי להגדיל את מספר הלקוחות שאליהם הם יכולים להגיע.
יצירת לידים
יצירת לידים היא אחד החלקים החשובים ביותר בכל קמפיין שיווקי. זו השקעה ולא הוצאה, והיא גם מרכיב מרכזי בהצלחת רוב העסקים.
ישנן חברות רבות שיציעו לך לרכוש לידים. אבל משווקים צריכים להיות זהירים לגבי מי הם עושים עסקים.
יצירת לידים היא תהליך של מציאת לקוחות חדשים עבור החברה או העסק שלך.
יצירת לידים נעשית בשלושה דרכים שונות:
-בקש מהלקוחות הקיימים שלך להפנות את אנשי הקשר שלהם לעסק שלך.
-פרסום כדי לקבל לידים חדשים.
-חיפוש אחר לידים באמצעות מדיה חברתית, אירועים וערוצים אחרים.
קניית לידים
רכישת לידים היא הדרך הקלה ביותר להקים את העסק שלך מכיוון שהיא נותנת לך גישה ללקוחות פוטנציאליים רלוונטיים שמחפשים את השירות או המוצר שלך. רכישת לידים ליועצי משכנתא חוסכת מאמץ וזמן על ידי מציאת לקוחות פוטנציאליים עבורך.
ישנן חברות רבות שיציעו לך לרכוש לידים. אבל משווקים צריכים להיות זהירים לגבי האנשים איתם הם עושים עסקים.
פרסום בגוגל
אחת הדרכים הטובות ביותר לייצר לידים היא יצירת קמפיינים של גוגל אדוורדס עם מילות מפתח, הקשורות למוצר או לשירות שלך.
חלק ממילות המפתח האלה עשויות להיות "מחשבון משכנתא", "יועץ משכנתא" או "הוזלה במשכנתא".
פלטפורמת הפרסום של Google מאפשרת לך להגיע ללקוחות על ידי ציון קהל היעד שלך ברמות ספציפיות שונות – מיקום, שפה, גיל, מין וכו '. אתה יכול אפילו להקים מודעה עם מסנני מיקוד מסוימים שאינם זמינים ברוב חברות המדיה. לדוגמה, אם אתה רוצה לפרסם רק לנשים שכבר ביקרו באתר שלך.
פרסום בפייסבוק
פרסום בפייסבוק הוא סוג של שיווק וקידום מקוון המשמש ליצירת מודעות ומעורבות עם קהל היעד.
פרסום בפייסבוק הוא דרך נוחה לקדם את העסק או המוצר שלך. אתה יכול להשתמש במודעות פייסבוק כדי להגיע לאנשים הדומים ללקוחות שלך, או לאנשים שמתעניינים במוצר שלך.
ההבדל העיקרי בין מודעות פייסבוק לבין גוגל אדוורדס הוא אפשרויות המיקוד הזמינות בפלטפורמה.
מהן מודעות פייסבוק?
סוג של שיווק מקוון שמייצר הופעות של מודעות לקהל ממוקד, בדרך כלל ברשתות מדיה חברתית כמו פייסבוק, אינסטגרם וכו '.
הוא יכול לשמש כדרך זולה לקידום העסק או המוצר שלך על ידי מיקוד לאנשים הדומים ללקוחות או לאנשים המתעניינים במוצרי החברה שלך.